תקנון שירות הצ'אט של עמותת סה”ר – סיוע והקשבה ברשת

שקיפות ותיאום ציפיות מאפשרים לקחת החלטה ובחירה. בתקנון ישנה התייחסות לנקודות שחשוב לנו שתבינ.י לפני החיבור לשיח, כיוון שהשימוש בשירות הצ'אט נעשה על אחריותך בלבד ואין בסיוע להוות תחליף לטיפול מקצועי והחזקת הקהילה.

כדי שנוכל לתת לך שירות, אנו מבקשים לקרוא את התקנון ולסמן מסכימ.ה או לא מסכימ.ה

חשוב לדעת: לשיקולך אם להסכים או לא, עם זאת, רק בהסכמה המאשרת את קריאת התקנון, תועבר.י למתנדב.ת לתחילת שיח

מידע נוסף:

  1. אופי התקשורת: בצ'אט הסה"רי ניתן לשתף במחשבות וברגשות בקצב שלך, במרחב המאפשר הקשבה, הכלה ומידע (בשעת צורך). השירות נועד לספק תמיכה רגשית ראשונית ואינו מהווה תחליף לטיפול מקצועי או רפואי. אנא פנה.י להתייעצות או טיפול מקצועי / רפואי, במידת הצורך.
  2. אחריות מקצועית: המתנדבים והמתנדבות בסה”ר אינם אנשי טיפול אך עברו תהליך של הכשרה מקצועית מקיפה לתפקידם ההתנדבותי. כל המתנדבים נמצאים תחת פיקוח של אנשי מקצוע בעת התנדבותם.
    עמותת סה”ר ועובדיה אינם אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, שעלול להיגרם כתוצאה משימוש בשירות.
  3. אופן התקשורת: השיח נערך בתקשורת כתובה בלבד וניתן לממש שיחה אחת ביום.
    שיחה תימשך עד 40 דקות כשהמתנדבים.ות רשאים.ות לסיים את השיחה קודם לכן, מכל סיבה שהיא דוגמת תוקפנות, אלימות מילולית, תיאורים גרפיים, פורנוגרפים וכיוצא באלה.
  4. במידה ונתרשם כי ישנו ניצול של המרחב או שמתפתחת תלות בשירות, סה"ר עשויה להגביל את כמות השיחות שיהיה ניתן לממש במהלך שבוע או לקצר את זמן השיחה המוצע.
  5. אנונימיות: התמיכה בצ'אט של סה"ר היא אנונימית דו-כיוונית (הפונה הסייע.ת נשארים אנונימיים). עם זאת, במידה ובחרת להתחבר לשיחה דרך הוואצאפ, אנו מבקשים ליידע כי מספר הפלאפון שלך יופיע במערכת וכך גם השם בו בחרת להתחבר לאפליקציה.
  6. תמליל השיחה: ניתן להדפיס את תמליל השיחה. בחיבור הראשוני לצ'אט תופיע האפשרות.
  7. חשוב להכיר– ישנם מספר מקרים חריגים בנוגע לאנונימיות ושמירת הסודיות
    חריגים לשמירת סודיות:

    1. סכנת חיים ממשית לפונה: אם נתרשם שהפונה נמצא בסכנת חיים ממשית, מתנדבי סה"ר יעשו מאמצים נרחבים כדי לסייע לו, כולל דיווח לרשויות המתאימות.
    2. כוונה לפגוע באדם אחר או לבצע פשע: אם יש חשש כי הפונה מתכוון לפגוע באדם אחר או לבצע פשע, סה"ר עשויה לפנות לרשויות המתאימות למניעת התקרית.
    3. חשד להתעללות בקטינים או חסרי ישע: אם נמצא כי ישנה התראה או חשש לפגיעה בקטין או בחסרי ישע, סה"ר עשויה לדווח לרשויות הרלוונטיות, לצורך הגנה על הילדים או חסרי הישע.

    בכל אחד מהמקרים הללו, סה"ר תפעל לפי נהלי החירום ולפי חוקי המדינה, ותפרסם את הפרטים הדרושים לרשויות המתאימות, לצורך הגנה על בריאותו ובטיחותו של המשתמש או של אחרים.

  8. הסרת אחריות מעמותת סה״ר לגבי מידע או הפניה לגופים אחרים: במידה ובמהלך התקשורת יונגש מידע על שירותים בקהילה, סה"ר אינה אחראית לאמינות המידע או לשירותים המוצעים על ידי גופים אחרים.
  9. שימוש במיד: תמלילי השיחות משמשים לצרכי למידה ובקרה פנים ארגונית, כמו גם מחקר, בקרה וסטטיסטיקה, באופן אנונימי, ללא מידע מזהה.

סה"ר שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תקנון השירות בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

תודה שבחרת להשתמש בשירותי הצ'אט של עמותת סה”ר.